زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

دکتر نوشت..

پنج شنبه بعد از مدتها که وقت نمی کردم برم دکتر،

بالاخره این طلسم رو شکستم و رفتم...

فعلا یه چکاپ کامل نوشته ولی میگه چیز مهمی نیست

یا از گوشته یا اعصاب و یا هر دو...

این هفته باید برم آزمایشو بدم و جوابشو ببرم ...

مرسی از همه تون که حالمو پرسیدین

به خصوص مریم بانو که توی این مدت کلی زحمتش دادم،مرسی عزیزم...❤


نظرات 1 + ارسال نظر
Ziba دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:37 http://Ziba55.mihanblog.com

پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب من که واست کاری نکردم جز ناامید کردنت....
هعــــــی روزگار.....

عزیزم شما یه دونه ای عزززززززززیزززززم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.