زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

برای تنها مرد زندگیم..."پدر،بلندترین شعر عاشقانه برای یک دختر است..."

بابایی دوستت دارم...

"بهم میگی کله شق تر از تو ،تو عمرم ندیدم..."

قبول دارم که بعضی وقتا با همین کله شقیام  اذیتت میکنم،

ولی

میدونی که ناخواسته...

مرسی که  بهم یاد دادی یه دخترم میتونه پا به پای یه مرد "باشه"

قوی باشه،محکم باشه،تکیه گاه باشه،

مرسی که همیشه هستی،همیشه پشتمی به فکرمی،

میدونم همیشه نگرانمی اما ازت ممنونم که 

این نگرانیای پدرانه ات رو به خاطر منو باورام،به خاطر اعتمادت نسبت به من کنار میذاری

و میذاری خودم دنیا رو کشف کنم و دنیای خودمو بسازم،

 هر وقت بهت نیاز دارم هستی...

هستیو بهم راه درست رو نشون میدی و میگی

"زندگیتو خودت بساز تو از پسش برمیای"

راست میگن آدم وقتی بابا داره شبا با خیالت راحت میخوابه،

خیالم راحته چون مطمئنم تا وقتی که هستی 

هیچ چیزی توی این دنیا نه ترسناکه نه غیرممکن...

مرسی که بهم انسان بودن رو یاد دادی...

باباجون ممنونم که همیشه ثابت کردی دوستم داری

ممنونم ...





نظرات 6 + ارسال نظر
مادر سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 12:55

الهی همیشه زنده باشن هر دوتاشون هم مادرتون هم پدر عزیزتون
انشاله دختر گلشون هم موفق و سلامت باشه

مرسی بانو شما لطف دارین...
منم امیدوارم شما و بابای خانواده و میشا و اهورا همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه

Mostafa دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:33 http://romeo1.blogsky.com

سلام نه اون قالب رو همینجوری گذاشتم تااین قالب رو آماده کنم راستی خوشحالم نوشته هاتون ررنگ بوی تغییر گرفته بهتون تبریک میگم.

راستی الان یه پست جدید منتشر کردم لطفا بیاین ببینین نظرتون برام خیلی مهمه

در مورد چند خط اول نظری ندارم چون احتمالش هست که گاهی همون جوری بنویسم...
شما زیاد قالب عوض میکنین....
باشه حتماً

دانشجوی پزشکی دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 10:39 http://www.manopezeshki7.blogsky.com

دلم گرفت

الهی...
چرا آخه ؟

Ziba یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 16:15 http://Ziba55.mihanblog.com

به افتخـــــــر همــــــه ی باباهای دنیـــــــــــــــــــــا....
دوست دارم بابا......

آره واقعاً...

گل همیشه بهار یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 14:36 http://judytanha.mihanblog.com

خدا همه پدرای خوب ومهربون و زنده و پاینده نگه داره .آمین

آمین

نیما یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 14:20 http://from-sky.blogsky.com

سلام
کلماتی که حتما پدرها از خداشونه دختراشون روزی به اونها بگن رو گفتید..!
خوشا به حال پدر شما و البته شخص شما..
احساس میکنم دخترک "رویاهای کرایه ای" در پیله ی ذهنیم خرده تکانی خورده و دوباره می خوابد، اینبار با لبخند...!
خواهشی که دارم از شما.. بیش از این هشیارش نکنید.
موفق باشید

سلام....
مرسی از لطفی که همیشه به خط خطیام دارید...
حالا رابطه مون زیادم افسانه ای نیست ولی محبتی که نسبت به بابام دارم رو هیچوقت نمیتونم نادیده بگیرم....
کسی که بخواد بیاد حتی شاید بخواد گرمای خورشید یا یه روز بارونیو بهونه کنه!دختر بابا بودن رو کدوم دختری نمیخواد بچشه ؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.