زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

حقوق برابر!!!!

من باید پوشیده باشم تا تو دینت را حفظ کنی؟؟

مرا ارشاد میکنند تا تو ارشاد شوی؟؟

تو ازدواج نکردی و به من گفتی زن گرفتن حماقت است!

من ازدواج نکردم و به من گفتی ترشیده ام!!

نتوانستم به استادیوم بیایم،چون تو شعار های آب نکشیده میدادی!!

وقتی گفتم پوشک بچه را عوض کن،

گفتی بچه مال مادر است!!

وقتی خواستی طلاقم بدهی،گفتی بچه مال پدر است!!!!!!!!

چه عادلانه؟؟؟؟!!!!!!


نظرات 10 + ارسال نظر
اشک مهتاب جمعه 17 مهر 1394 ساعت 11:47 http://ehsasebinazir.blogsky.com

چقدر زیبا...
لللللاااااااااااااییییییککککککک

مرسی عزیزم

شهرزاد پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 18:02 http://namayeshi.mihanblog.com

چقدر جالب بود

Mostafa پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 15:09 http://romeo1.blogsky.com

دختــــــرڪـہ باشی .. دلت زود میگیرہ


از عالم و آدم ، وقتی یـہ حر؋ درشت بشنوی


وقتی دو رویی ببینی ، وقتی دروغ بشنوی ، وقتی خر ؋ـرض بشی .

دختــــــــرڪـہ باشی ..قلبت زود میشڪنـہ


از بودنایی ڪـہ بوی موندטּ نمیدטּ ، از آدمایی ڪـہ بودی آدمیت نمیدטּ ،


از دستایی ڪ بوی امنیت نمیدن.

دختـــــــر ڪـہ باشی .. دلت تنگ میشـہ


واسـہ خاطرات دور دستی ڪ تـہ ذهنت شنا میڪنטּ و نا خوداگاـہ غرقشوטּ میشی ،



و هیچڪس حال اونموقعت رو نمیـ؋ـهمـہ مگـہ اینڪـہ دنیای دخترونـہ

رو حس ڪردہ باشـہ

دختـــــــر ڪـہ باشی .. زود بغض میڪنی




بغضی ڪـہ خـ؋ـت میڪنـہ ، وقتی نتونی ، نشـہ ، نذارטּ ، ڪ بیروטּ بریزی

حر؋ـایی ڪ تو دلت سنگینی میڪنـہ

دختـــــــرڪـہ باشی .. زود پیر میشی



از بعضی ادما .. بعضی اتـ؋ـاقا .. بعضی دردا .. بعضی حر؋ـا

دختـــــــر ڪـہ باشی .. تنها ر؋ـیقت .. تنها حامیت .. دلسوزت



و تنها ڪسی ڪ دستش ، آغوشش بوی امنیت میدہ پدرتـہ

دختـــــــر ڪـہ باشی .. میدونی و میـ؋ـهمی



اڪثر آدمایی ڪـہ دور و برت پرسـہ میزنטּ گرگטּ .. دروغטּ




اگـہ یـہ ذرہ مهربوטּ باشی .. اگـہ یـہ ذرہ دختر باشی .. نابودت میڪنטּ

دختـــــــر ڪـہ باشی .. حتی اگـہ خیلیم ب خودت اـ؋ـتخار ڪنی ،


یـہ جاهایی خستـہ میشی از دختر بودنت ، گاهی حتی از بودنت ..

دختـــــــر ڪـہ باشی .. برای همیشـہ دختری.


نمیتونی ادای ادمای بی تـ؋ـاوت رو در بیاری ،

نمیتونی متنـ؋ـر بشی ، نمیتونی تلاـ؋ـی ڪنی ، نمیتونی زمخت بشی

واقعا مورد اعتماد ترین مرد دنیا پدر...
امیدوارم همه ی پدر مادرا همیشه باشن سالم و باعزت
مرسی برای این کامنت....

مرد میانسال چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:11 http://www.ansd.blogsky.com

شب بخیر
کلی میگم، از خدا میخوام همه انسانها رو به اونچه که حق و صلاح شونه برسونه...

شب شمام بخیر...

Mostafa چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 14:45 http://romeo1.blogsky.com

من معذرت میخوام اگه یکم رک باهاتون صحبت کردم بازم به بزرگواری خودتون منو ببخشین

اتفاقی نیفتاده که نیاز به عذرخواهی باشه

Mostafa چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 13:13 http://romeo1.blogsky.com

باهاتون موافقم ولی به نظرتون یه دست صدا داره معلومه نه.اگه میگم ننویسین بخاطر یه چیزایه که قابل گفتن نیست فقط باید ببینیو تابدونین چی میگم من یه بچه تهرانم نمیدوم بچه کجایین ای کاش مبشد میبردمتون یه جاهای رو بهتون نشون میدادم که از تعجب شاخ در میاوردین تا ببینین وضع جامعه ما دیگه از این حرفا گذشته ای کاش ای کاش و بازم ای کاش

امیدوارم همیشه پایینده باشین

خداحافظ

آدما مثل دومینو میمونن فقط یه ضربه لازمه بعد خودبه خود شروع به افتادن تو مسیر میکنن البته اگه مهره ها رو درست بچینیم....
بازم مرسی که تو گفتن حرفتون صداقت دارین...
همچنین...

Mostafa چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 12:26 http://romeo1.blogsky.com

من این مطالبی رو که نوشتین رو قبول دارم ولی متاسفانه برداشت های متفاوتی از این مطالب میشه و باعث میشه دیدمون نسبت به جنس مقابل برعکس تعبیر بشه پس ازتون خواهش دارم لطفا از این پست ها استفاده نکنین

حالا من یه سوال میپرسم...
تصور کنین قضیه کاملا بر عکس بود!
اونوقت شما باید به خاطر سوء برداشت بعضیای دیگه چیزی نمی نوشتید؟؟...
برای حرفتون و نظرتون احترام قائلم آقای شمس...
همیشه هستن آدمای افراطی یا کسایی که هر برداشتی دوست دارن میکنن ولی دلیل نمیشه از چیزایی که فکر میکنیم درسته دست برداریم...
من به اینکه یه زنم افتخار میکنم و به سهم خودمم باید به چیزی که فکر میکنم درسته عمل کنم بخواییم یا نخواییم یه سری باورای غلط شدن ارزش شدن عرف شدن حق! یا من باید ساکت شم و بذارم وضع در بهترین وضعیت همین جور بمونه یا اینکه به سهم خودم بگم و قبول نکنم زیر بار یه باور و سنت غلط نرم...
اصلا دوست ندارم دخترمم اینا رو به عنوان یه چیز طبیعی قبول کنه یا پسرم مرد بودن رو اینطور معنی کنه و حق خودش بدونه که ضعیف کشی کنه چون حق به اون داده میشه!
زن ها ظریفن قبول حساسن اما مطلقاً ضعیف نیستن...
ممنون پدرمم که بهم یاد داد یه زن میتونه پا به پای یه مرد زندگی کنه بجنگه...
زندگی یعنی شونه به شونه ی هم حرکت کردن نه سایه به سایه نه اینکه یکی سایه ی سر باشه و اونیکی زیر سایه ی دیگری....
امیدوارم برای نظرات همدیگه حتی اگر که قبول نداریم احترام قائل باشیم...
موفق باشین

Mostafa چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 12:00 http://romeo1.blogsky.com

ازتون دوستانه خواهش میکنم لطفا لطفا و لطفا پست های این چنینی قرار ندهین بخاطر بعضی چیزا

میشه بپرسم چرا ؟

اشک مهتاب سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 17:10 http://ehsasebinazir.blogsky.com

اپم نفس...

گل همیشه بهار سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 15:28 http://judytanha.mihanblog.com

ای کاش میشد قانونهایی که برامون نوشتن و تغییر بدیم .

شاید بشه در آینده! کسی چه میدونه!
ولی موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.