زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

تابستونی که گذشت...

بعد از مدت ها سلام به دنیای خودم...

عجب دو هفته ای بود،فک کنم 80 درصدش رو به جبران تمام 

تابستونی که برای گواهی نامه گرفتن و کلاسا گذشته بود 

یا خوابیدم یا رانندگی کردم...

از فردا روزام برمیگردن به جریان عادی که بهش عادت دارم...

واقعا پاییز رو بیشتر از تابستون دوست دارم چون 

تو خونه بودن یا دور بودن از روزای شلوغ پلوغم نه تنها 

خوشحالم نمیکنه بلکه عصبیم میکنه...

به قول دوستم اصلا تعطیلات به ما نمیسازه...

ولی بازم تابستون خوبی بود خدایا ممنون....

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 3 مهر 1394 ساعت 20:34 http://rozhan313.blogsky.com

فردا راهیه مدرسه ای پس... انشاالله که سال تحصیلی خوبی رو در پیش داشته باشی

مدرسه تموم شده حداقل برا من...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.