زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

من اگر مرد بودم...

من اگر مرد بودم

دست زنی را میگرفتم

پا به پایش فصل ها را قدم میزدم

و برایش از عشق و دلدادگی میگفتم

تا لااقل یک دختر در نیا از هیچ چیز نترسد!

شما زن ها را نمیشناسید!

زن ها ترسواند

زن ها از همه چیز میترسند

از تنهایی،از دلتنگی،از دیروز،از فردا

از زشت شدن،از دیده نشدن،از جایگزین شدن

از تکراری شدن ،از پیر شدن،از دوست داشته نشدن

و شما برای رفع این ترس ها،نه نیازی به پول دارین

و نه موقعیت،نه قدرت،نه زیبایی و نه حتی زبان بازی...

کافیست حریم بازوانتان راست بگوید

کافیست دوست داشتن و ماندن را بلد باشید

تقصیر شما بود که زن ها آنقدر عوض شدند

وقتی شما مرد ها شروع کردید به گرفتن احساس امنیت،

زن ها عوض شدند...

آنقدر  که امنیت را در پول شما دیدند

آنقدر که ترس از دوست داشته شدن را با جراحی های 

پلاستیک تاخت زدند!

و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن...و ...و...و...

عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ای ست،

وقتی زن ها شروع میکنند به ناز خریدن و ناز کشیدن،

"تعادل دنیا به هم میخورد..."


                                                           بانو سیمین بهبهانی

نظرات 6 + ارسال نظر
علی جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 19:16 http://funyu.ir

سلام مرسی که اومدی به وبم مایل هستی بهم کمک کنی؟

سلام مجدد ....
تو جواب نظر قبلیتون براتون نوشتم که در حال حاضر درگیر کنکورم هستم و برای وب خودمم هر روز نیم ساعت میام آپ میکنم و میرم ....بابت پیشنهادتون ممنون
به وبتون سر میزنم وب خوبی دارین

mostafa جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 16:20 http://www.romeo1.blogsky.com

چه خـــوش خیــال اســــت...!


فـــاصلـــه را می گـــویم!


بــه خیــالـش تـــو را از مــن دور کـــرده...


نمی دانـــد،


جـــای تـــو امـــن اســـت ،


اینجـــا در میـــان دل مـــن . . . "

آرامش سهم قلبیست که در تصرف خداست...
قلبتون آروم لحظه هاتون خدایی....

مرد میانسال جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 14:52 http://www.ansd.blogsky.com

روز خوش
ممنون تو این روز تعطیل وقت گذاشتی و به وبلاگم سرزدی...
ایشالا آدینه خوبی داشته باشی

عصر شهریوری شما هم بخیر و خوشی...
ممنونم...

مادر جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 13:09

عزیزم ممنون که به یادمون هستی
راستش جواب سوالت که پرسیده بودی اینه که بله برادر عزیزم از دنیا رفتن البته قبل از اومدن ایران ما ولی دیگه من همون وقتا باخبر شدیم

سلام بانو...
وبتونو آپ نمیکنین چند روزه....
خدا رحمتشون کنه من نمیدونستم تسلیت میگم غم آخرتون باشه.....

نیما پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:59 http://from-sky.blogsky.com

در مقابل جسارت کلام بانو بهبهانی، همواره چیزی ندارم بگویم جز اینکه،
به واقع fire wall یا همان دیوار آتشینند برای شیر زنانی از جنس خودشان...
ظرافت های وجودی زن را طوری بیان می کنند، که آندسته که حتی از حقوق حقه زنانه شان، بی خبرند، آتش درونشان زبانه می کشد و آرام نمی گیرند...
خانم بهمن ماه، چیزی که انتظارش می رفت و جایش نیز خالی بود را به میان کشیدید.. کشیدنی!
موفق باشید
نیما

سلام....
در اینکه قلم ایشون و افکارشون قابل احترامه شکی نیست....
مرسی ،خوشحالم که خوشتون اومد....
مرسی آقای بهبودیان،پاینده باشید....

مرد میانسال پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:03 http://www.ansd.blogsky.com

مطلب قشنگی بود خدا ایشالا جنبه ناز کردن و ناز کشیدن رو به همه زنها و مردها عطا کنه...
ممنون بابت لینک قصد جسارت ندارم اما من از لینک کردن عجولانه تجربه های بدی دارم و تا طرف مقابلم رو خوب نشناسم کسی رو لینک نمیکنم و اگه کسی منو لینک کنه و بعداً پشیمون بشه هم مطلقاً ناراحت نمیشم...
شب خوش

سلام...
عادت به گروکشی ندارم،اصلا دلیلیم نداره که چون من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید،پس اصلا حرفتون ناراحت کننده نبود برام...
رک بودن رو همیشه دوست داشتم و دارم خودمم به شدت رکم،مرسی که رک حرفتون رو میزنید....
اگر زمانی به نظرم کاری که کردم خطا بیاد اونقدر وجودش رو دارم که مسئولیتش رو به عهده بگیرم و درستش کنم،وب شما لینک شد چون بنظرم دوست داشتنی بود....همین...
ممنون که نظرتون رو رک میگید....
همیشه رک بمونید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.