زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

مینویسم به مناسبت زن بودنم...

در سرزمین من 

هیچ کوچه ای به نام هیچ زنی نیست

و هیچ خیابانی...

اما بن بست ها فقط زن ها را میشناسند انگار

در سرزمین من سهم زن ها از رودخانه ها

تنها پل هایی است

که پشت سر آدم ها خراب شده اند

اینجا

نام هیچ بیمارستانی مریم نیست

تخت های زایشگاه ها اما

پر از مریم های درد کشیده ای است

که هیچ یک مسیح را آبستن نیستند

بیچاره مادر ...

بیچاره زن...

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 19:13 http://from-sky.blogsky.com

ما مردان اکثرا زرگران نابینایی هستیم، که قدر گوهر خویش نمی دانیم و تنها به لمس آن قناعت می کنیم...

افسوس، کار به جایی رسید که زنها خود، از رنج و مرارت های خویش بنویسند و ما ککمان هم نگزد...

ناراحتی و عصبانیت توامان دارم...!!
موفق باشید /بسیار زیبا همچون همیشه

نیما

مرسی....

mostafa سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 18:42 http://romeo1.blogsky.com

غمگینم همانندِ

مترسکی که به کلاغ گفت ;

هر چقدر دوست داری نوکم بزن ولی تنهایم مگذار...!


وبت زیباست بخصوص مطالب وبت

به وب منم سر بزن خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم

زیبابود لاییییییییییییییک

سلام....
مرسی خوشحالم که دوست داشتید....
حتما به دنیای قشنگتون میام......
مررررررررررررررسی.....
همیشه شاد و پیروز باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.