زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

من

زندگی مرا بارها در هم کوبیده

چیزهایی دیده ام که هیچگاه نمیخواهم دوباره ببینم

اما از یک مسئله مطمعنم

هرگز روی زمین نخواهم ماند

همیشه بلند خواهم شد

هرگز و هرگز و هرگز

تسلیم نخواهم شد :)

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 01:34 http://saaalam.mihanblog.com/

سلامممممممم.........خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
6518

سلام...
مرسی از این همه انرژی مثبت شما عزیزم...
نظر لطفته....
شاد باشی

نیما یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:25 http://from-sky.blogsky.com

Keep high

مرسی...
همیشه در اوج باشید دوست عزیز

سهیل ساسان یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:19

سلام...
آدمای با آرزوهای بزرگ هربار که زمین میخورن نه ناراحت میشن نه دلسرد فقط خوشحالن که بلند شدنو بهتر از قبل یاد میگیرن...
من میدونم که یه روزی اونقدر بلند میشی که به هیچ زمینی نمیخوری...

زن یعنی همه چیز...[گل]

سلام...
مرسی از نظرتون...
و مرسی از اطمینان از موفق شدن من...
باورم اینکه فقط غیر ممکن،غیر ممکنه...
با آرزوی بهترینها آقای ساسان...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.