زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یه حقیقت !!!!!!

متن زیر رو از وبلاگ یکی از دوستان  برداشتم....

                                      *************************************************************************

این مطلب در اینستاگرام توسط خانمی که از همسرش دلگیر بود کپی شده....

"من و همسرم از هم خسته شدیم!دیگر احساسی بینمان نیست تقریبا هیچ حرفی با هم نمیزنیم،سرد و بی روح و شاید جدایی...

چندی پیش یک پیامک ناشناس و پر احساس برایش دادم...یک پاسخ پر احساس به این پیامک ناشناس داد...

گفت تو چقدر زیبا حرف میزنی و من زیباتر پاسخش را دادم...و او زیباتر پاسخم را داد...و باز من زیباتر...و باز او زیباتر...

اصلا فکر نمیکردم همسرم تا این حد محبت آمیز بلد است حرف بزند....گاهی آنقدر عاشقانه حرف میزنیم که من یادم میرود آنسوی خط همسرم است...حالا این دو ناشناس عاشق هم شده اند....

آرزو دارد که مرا ببیند و بشناسد،حتی  گفت به خاطر من از همسرش جدا میشود...

کاش میشد تا ابد ناشناس و عاشقانه زندگی میکردیم....

ما آدم های عجیبی هستیم،ناشناس عاشق هم میشویم....نا شناس برای هم میمیریم،نا شناس از هم لبریز میشویم...

ولی وقتی خودمانیم،همانی میشویم که تو بهتر از من میدانی!!!!!!"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.