زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

نفسی همدم ما شو که نداریم کسی...

رفتم برا تعیین سطح بعد خیلی ریلکس دارم جواب میدم... 

نگام میفته به لیست سوالاتی که جلوی استاد ریزه میزمه... 


توو حینی که جواب میدم دارم با نگاهم نوشته ها رو میخونم که یهو  میگه خوب بذار سوالات رو یه کم شخصی تر کنیم ،در حال حاضر عاشق کسی هستی و رابطه ای بر همین اساس داری ؟

فکرم درگیر چیزایی که نوشته ،عکس العملم به سوالش یه بله ی غیر ارادی عه! 

پشت بندش متوجه میشم که الکی الکی فقط لفظی الان یه عاشق محسوب میشم! 

سریع تصحیح میکنم که نههههههههه! 


استاد میخنده و میگه حالا آره یا نه ؟

حالا من هر چی میگم ایشون فقط میخنده! احتمالاً فکر میکنه یهو از دهنم در رفته و الان دارم گندی رو که زدم جبران میکنم!



هیچی دیگه الکی الکی یه آره گفتم پشت بندش پنج دقیقه توضیح میدادم که هیچ خبری نیس! 


*عنوان از یغمای جندقی