زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

هر سال همچین روزی...

*یکی از دلایلی که پسر کوچولو رو هر سال همچین روزی خوشحال میکنه بودن کیک خامه ای یا شکلاتی توو یخچال عه! اصلاً خوشحال بودنش ربطی به بدنیا اومدن خواهرش نداره! 


*یکی از کارای همیشگی من توو روزای تولدم راضی کردن آدمایی که باور نمیکنن من چند سالمه! اصلاً ریز نقش و بیبی فیس نیستم ولی هر سال مراسم دارم برای متقاعد کردن دوستان  بابت سنم ! 


*سوال تکراری هاله روزای تولدم ،توو تمام هفت سالی که با هم دوستیم اینکه "کادو چی گرفتی ؟" تنها کسی که این سوال رو میپرسه خودشه! 


*تولد من و باران و فائزه توو یه روز عه...  یعنی من پیام میدم و تبریک میگم بعدم اونا!!! 


*تنها کسی که روز دقیق تولدم هنوز بعد پنج سال یادش نیست  زهرا اس... به خاطر همین شروع میکنه از 12بهمن هر روز پیام میده تولدت مبارک  بهمن ماهی!