زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

لوسی می

چند روز قبل مامان وسط حرفاش گف که لوسی خونریزی کرده و زیر عمل تاب نیاورده....

داییم به شدت ناراحته و چند روزه حرفم نمیزنه....


سگ کوچولوی سفید با لکه های قهوه ای روشن....


من زیاد برات حرف زدم و توم گوش دادی و وقتایی که بعضم گرف لیسم زدی....

مهربون بودی و دوست داشتنی،امیدوارم زیاد درد نکشیده باشی و الانم توو آرامش باشی...


بعد هشت سال عادت به جای خالیت سخته،از خونه ی عزیزجون دورم و هنوز نمیدونم اونجا بدون تو بعد از این همه سال چطوریه....



بدون دوست دارم و دلم برات تنگ میشه....خیلی خیلی زیاد...


غرق آرامش باشی  لوسی می عزیز....

بدون جات همیشه خالیه....