زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

در جواب پناه عزیز :)

یعنی خوابیدن این روزا چقدررررررررررررر میچسبه :)




+یکی از دوستان در مورد دانشگاه من سوال پرسیده بود باید بگم که با توجه به تجربیات خودم و دوستام در مورد شرایط دانشکده های پزشکی چندتا کشور یه سری اطلاعات دارم ولی این بستگی به این داره که مورد تایید بودن دانشگاه از طرف کشور ما برای شما مهم باشه یا نه ،شرایط مالی زندگی چند ساله رو اینجا دارین یا نه که البته دلار هم هر روز خدا عزیز تر و ارزشمند تر میشه! ،بعدم مدرک آیلتس یا تافل دارین یا تصمیم گرفتین یک سال رودرگیر کالج باشین ... و اصلا دل اینو دارین که از خانواده و دوستان و زادگاه تون دور شین و از صفر یه زندگی جدید اینجا برا خودتون بسازین ؟


پناه عزیز ببخشید که دیر شد ،مشغله ها اونقدر زیاده که شبا وقت خواب میرسم خونه و زودم میخوابم یا با وجود خستگی درس میخونم.... 


سوال دیگه ای مونده که به نظرت بتونم کمکی کنم ؟


نظرات 3 + ارسال نظر
پناه شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 20:43

ممنونم از پاسخت نسا جان. لطف کردی:)))))))

بازم اگه سوالی بود بپرس....

رارا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 21:42

کی کامنتا رو تایید میکنی پس!

الان

رارا یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 23:57

شهریه ی دانشگاه ها در سال حدود چقدر میشه؟(برای کشورهایی مثل روسیه)

سلام...
سال اول 7200دلار سالای بعد 5000دلار...
اینا برا روسیه و اکراینه....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.