زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یکی از همین روزها، دوباره به رویایت ، باز خواهم گشت. با گیسوانی خوشبخت تر از پیش

فردا شاید بروم

و به این زودی برنگردم

فقط؛ آب تنگ ماهی را عوض کن

و هر وقت قهوه خوردی

از یاد نبر،

ته فنجانت را نگاه کنی.


نیستم ، اما

قرارمان را فراموش نکن.

هرگز؛

بی من فروغ نخوان.

بی من عود نسوزان،

به کسی دل نبند.

عطرت را....

عطرت را حرام کسی نکن که من نیست.


بوسه ها و دعا هایت را

به چهار طرف

_ ومحض احتیاط _

به هشت طرف فوت کن.


یکی از همین روزها،

دوباره به رویایت ،

باز خواهم گشت.

با گیسوانی خوشبخت تر از پیش ...



#نیلوفر لاری پور