زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

عوارض قول دادن به یه آدم شکمو!

ما یه خبطی کردیم به یه بنده خدایی قول دادیم که براش کیک میبریم! 

وجداناً هم بردم منتها دیدم سرش گرم دوستاشه گفتم دیگه نشم مزاحم جمع شون بعدم طرف فک کنه خبریه! 

به خاطر همین فرداش خودم تنهایی خوردم... 

لال نشه این بشر که برگشت یهو وسط جمع پرسید تو برا من قرار بود کیک بیاری،نیاوردی ؟


لازمه بگم کل کلاس ازم کیک خواستن!! 

لازمه بگم 18ساعته یه بند سر پام! 


لازمه بگم از صب هم رفتم سراغ کارای مامان اینا هم دنبال کلاس زبانم بعدشم یه راست رفتم دانشگاه از اونجام یه راست رفتم سر کلاس کاراته و تا نفس میکشیدیم استاد تمرین جدید و سخت تر میداد! 


لازمه بگم خود محترمش قرار بود بره باشگاه به خاطر همین زودتر خدافظی کرد و رفت! 


لازمه بگم من هنوز بیدارم تا این کیک بپزه! 

لازم بگمم خوابم میاد شدید! 



تهش برگشته میگه سهم کیک منو نیاوردی الان کاری کردم که باید برای همه کیک بیاری!! 


اینم اثرات قول دادن به یه بشر شکمو که دلش هوس کیک کرده!