زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

دلم برای خونه م تنگ شده بود....

بعضی وقتا باید رفت وقاطی روزمرگیا شد ،دور از  همه موند و خستگیا رو هضم کرد...

گاهی باید دور بود...دور بود و ننوشت ...

باید به خودت و خستگیات و آشفتگیات وقت داد...زمان داد برای آروم تر شدن...


خونه ی من همیشه پا برجا بود...

همیشه بود و خط خطیام رو توو دلش جا میداد...اما بعضی وقتا در و دیوارای خونه ی خودت هم انگار بیقرارت میکنه...

بیقرار میشی چون خودت بیقراری...


گاهی باید رفت و آروم تر و بعد برگشت...

اینو از لینکایی که غیبشون زده میشه فهمید...


میدونم خودسرم...اینو کل عالم میدونن...میدونم ...


به جد تصمیم گرفته بودم تا مدت ها ننویسم ولی بهار اومده و خونه م خاک گرفته...میخوام دستی به سر و شکل خونه م بکشم...جایی که دوسش دارم...شماهارَم دوس دارم:)


پنجره رو باز میکنم تا باد بهاری با پرده ی اتاقم بازی کنه....میخوام قهوه درست کنم...یه فنجون قهوه...


هستم....



+اونقدر گیج میزدم،که یادم رفته دیروز تولد دنیز بود!فک میکردم با تولد تینا توو یه روز!الان یه پیام معذرت خواهی فرستادم بهش اجازه دادم تا پنج دقیقه هر فحشی که فقط به خود خودم ربط پیدا میکنه رو بگه تا خالی شه!البته الان که خوابه احتمالا بایدفردا ببینم بخشیده شدم یا نه!برم و به فکر یه کادو باشم!



نظرات 10 + ارسال نظر
دلارام جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 21:33

سال خوبی داشته باشی خوش اومدی

مرسی:)
همچنین...

اشک مهتاب جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 13:51 http://ehsasebinazir.blogsky.com

بیا و معجزه باش...
مگر بهار چز امدن چه کار می کند؟………

قشنگه:)

اشک مهتاب جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 13:47 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام گل من..
خوبی..؟؟
سال جدیدت مبارک عزیز من...
امیدوارم همیشه شاد باشی.

سلام عزیزم خوبی؟
مرسی خانمی...
عید شمام مبارک:)
مرسی عزیزم همچنین...

نادیا جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 11:45 http://world94.mihanblog.com/

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی

اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .

مرسی عزیزم...سال نوی شمام مبارک...

علی جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 11:25 http://alishahriarykootak.persianblog.ir

بازم سربزنید
باارزوی خوشبختی برای شما
باااازم سربزن

مرسی همچنین:)
:)

علی جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 11:24 http://alishahriarykootak.persianblog.ir

سلااااااام
چه عجب سرزدی
ساااال نومبارک
بازم بیا خوشحال میشم
منتظرم

سلام:)

سال نوی شمام مبارک:)
ممنون...

محمد جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 10:36 http://aban93.blogsky.com/

سلام
ممنونم..عیدتون هم مبارک..

تو روزمرگی هامون غرق شده ایم........انشاالله که دوسستون می بخشدتون.............فراموشی عادت ما آدمهای امروز شده..

سلام:)

عید شمام مبارک....

گاها روزمرگیا نعمت بزرگین:)
ایشاا...
نمیشه به آدما خرده گرفت...ولی بایدیادم میموند...

دلژین جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 10:01 http://delzhin313.blogsky.com

آخ جون اومدی... اینم آدرس جدیدم

به به مریم بانوی عزیز
حوال بانو؟
خونه ی جدید مبارک عزیزدل

جلبک خاتون جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 04:08

ای جاااااان خوش برگشتی...

اخ جووووون...

خدایا شکرت...


خخخ...تخصیر من بود یادت رف تولد دوستتو...

یه وقت فک نکنی از ذوق دارم میمیرما

مررررررررسی عزیزم:)





نه تقصیر خود حواس پرتم بود
خدا نکنه،حالا حالاها هستی و هی مبهم مینویسی

گل دختر جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 02:59

سلام
مهربون من چطوره؟؟:)
نه تاریخام قاطی نشده خواستم از اول شروع کنم
اون اولین پستم بود که متاسفانه جامونده بود و پاک نشده بود:)
چه خبر؟؟
الان خوبی؟منظورم اینه که دیگه خسته و آشفته نیستی؟؟

+اگه واقعن مرد کادو دادنی 1 شنبه تولدمه:))

سلام عزیز دلم خوبی؟
خوبم عزیزم:)و در تلاشم بهتر شم

عاقا مجددا بلاگر شدنت رو تبریک میگم

+عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک گل دختر عزیز...چشم ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.